יום רביעי, 21 ביולי 2010

קניות בחו"ל


יש משהו שאני חייבת להביא מחו"ל,חוץ ממזכרות- איפור וטיפוח של חברות, שלא נמכרות בארץ.גם הפעם, על אף שבקושי הספקתי לעשות שופינג כמו שצריך- כי חנויות באירופה נסגרות מוקדם - אכן מצאתי את הזמן לכמה התנסויות חדשות.

Urban decay

מפשפושים בכל מיני פורומים ובלוגים ידעתי מה טוב בכל חברה. ועל כן, כשראיתי את הסטנד של Urban Decay באחת החנויות באוקספורד סטריט בלונדון, עיניים שלי כבר חיפשו את המוצר המיוחל- בסיס (פריימר) לצלליות, שאגב, יש לציין את העיצוב הייחודי שלו.
למה בכלל צריך אותו? אני לא יודעת מה איתכם, אבל אני נתקלת ב 2 בעיות כשאני משתמשת בצלליות: הן פשוט נעלמות!!! כל האיפור שעמלתי עליו יכול להתעופף ממני בתוך שעה בגלל החום בתוספת עפעפים שמנוניים, גם אם אני שמה פריימר.
לכן, לא ציפיתי ליותר מדי פלאים גם הפעם.  אבל!!!! הפריימר הזה הצליח להפתיע אותי עד מאוד, כשאחרי ערב ארץ-ישראלי חם ולח במיוחד כל הצלליות, עם הפיגמנטים נשארו כמו שהנחתי אותן.
אך לכל דבר יש מחיר- חוץ מ - 11.50 פאונד ששילמתי עבור התענוג, יש לפריימר הזה תופעות לוואי לא כ"כ נעימות- הוא נורא מייבש את העור ודי קשה לטשטש עליו צלליות.
I can live with that:)

 Max factor
אני זוכרת את השם הזה עוד מימים של פרסומות בשלהי שנות ה 90 המוקדמות- מסקרה 2000 קלוריות שכל הבנות ביקשו שיביא להן מחו"ל. בכל מקרה, אז עוד לא השתמשתי במסקרות, וכעת, כשמצאתי את הסטנד שלהם- ברור שרציתי מסקרה. ולא אחת, אלא 2- שיהיה, לכל מקרה של הפצצה גרעינית. יותר מלהגיד שאין עליהם במקסרות- באמת, באמת שאין לי. ריסים מופרדים, מלאים בנפח- אין לי עוד מה לבקש, תמורת מחיר שפוי (בסביבות 10 פאונד) .

The Body shop
כאמור, אני מפשפשת בפורומים ובלוגים, ואני יודעת שמה שמוכרים בארץ תחת השם הזה- הוא לא הדבר האמיתי, ולא רק בגלל שאין תוספת של "The" בברנד המקומי. אין בו עוד הרבה דברים טובים, בהם מתהדר האח הגדול מחו"ל- למשל, קרם גוף, שקשה לקרוא לו קרם מרוב שהוא קליל ונוזלי, בעל ריח מקסים של תות רענן ולא של תות מתוק ומעיק בחום שלנו.
רציתי עוד מזכרות קוסמטיות, ובגלל שלסטנד של החברה הזו בדיטי פרי של לוטון היה קצת יותר זמן, נזכרתי שאני צריכה קרם עיניים וקצף ניקוי.שני אלה נושאים תו תקן של Eco-cert שמבטיח חומרי גלם אורגניים וריח טבעי ונעים (לטעמי).
את הקרם לשימוש עם מחליק שיער של L'oreal, שלא נמכר בארץ, אני חוזרת וקונה כל פעם שאני בחו"ל- כי הוא נותן תוצאות מהממות לשיער הגלי, שומר על העיצוב החלק בלי שמנונייות ודביקות.
לסיכום-חבל שלא קניתי יותר:)


תוויות

קניות שלי (14) אופנה (11) איפור (9) טיפוח (8) ביקורות קוסמטיקה (6) אופנה 2010 (4) אביב 2010 (3) אופנת קיץ 2010 (3) שפתון אדום (3) 2010 (2) POLYVORE (2) iherb (2) nail look (2) איפור מינרלי (2) דוגמאות איפור מקטי (2) המלצות איפור (2) לקים (2) מוצרי שיער (2) מחליק שיער (2) מייבש לק (2) סט בגדים (2) עיגולים שחורים (2) עיניים עייפות (2) ציפורניים (2) קונסילר (2) שיער (2) EMO (1) Mary's soap (1) Max factor (1) Michel Mercier (1) PURITY (1) Sally Hansen (1) The Body shop (1) Urban decay (1) WELEDA (1) ZINC OXID (1) mineral make up (1) nail polish (1) signature minerals (1) אבטר (1) אבקת אורז (1) אופנה 2011 (1) איפור אבטר (1) איפור מקצועי (1) אמו (1) בגדי ים (1) בגדי ים 2010 (1) בגדים מיוחדים (1) ברק לשיערתרסיס סיליקון (1) דוגמיות חינם (1) דירוג קטלוגים (1) המלצות (1) ולאדה (1) ורוד (1) טיפוח ויופי (1) טיפוח ישראלי (1) טיפוח פיוריטיתאיך פיוריטי (1) טלק (1) יופי (1) יופי ישראלי (1) לוראל (1) לנקום (1) לק DEL SOL (1) לק OPI (1) לק ירוק (1) לק מחליף צבע (1) לק של JADE (1) מאק (1) מברשת מייק אפ (1) מוצרי LIFE (1) מוצרי טיפוח (1) מוצרי טיפוח טבעים (1) מוצרי פיוריטי (1) מייק אפ (1) מייק אפ אבקה (1) מכללה לקוסמטיקה רפואית (1) מסקרה (1) נעליים 2010 (1) נעלים (1) סבתא ג'מילה (1) סופרפארם (1) סט איפור (1) סטים (1) סיליקון (1) סמאשבוקס (1) עיגולים מתחת לעין (1) עיניים (1) פיוריטי (1) פלטת איפור (1) פריימר (1) צבעים באופנה (1) צלליות (1) קוסמטיקה טבעית (1) קטלוג של YOOP (1) קטלוג של ZIP (1) קטלוג של אפריל (1) קטלוגים (1) קיץ 2010 (1) קלרינס (1) קרם גוף (1) רבלון (1) רשת אפריל (1) שילוב של לקים (1) שיסיידו (1) שיעורי איפור (1) שיער כמו בפרסומת (1) שמן ארגן מרוקאי (1) שער צבוע (1) שפתיים (1)