יום חמישי, 13 באוקטובר 2011

מחזק ציפורניים NAIL GARD




מחיר המוצר : 55 ש"ח
שם המוצר : מחזק ציפורניים GUARD NAIL
איפה נרכש  : בחנות " ניילס קולג' " בקניות דיזינגוף סנטר (תל אביב)
יתרונות : לא עושה ציפורניים צהובות,ציפורניים לא נשברות אחרי יומיים אם לא מרחת שכבה חדשה
חסרונות : בנתיים לא מצאתי!!!
התוצאה : הצלחתי תוך חודש לגדל ציפורניים ארוכות!! אף פעם לא הצלחתי לעשות זאת עם מחזקים אחרים.
הציון שלי : 10 - עושה את העבודה שלו מצויין!!


תמיד חלמתי על ציפורניים ארוכות וחזקות אך לצערי הציפורניים שלי תמיד היו נשברות מהר.ניסיתי כל כך הרבה מוצרים שלא עזרו לי ,גרמו לתוצאות הפוכות וגרמו לציפורניים להיות צהובות..  
מחזק הכי  יקר שניסיתי  בחיים שלי נקרא NAIL TECH והוא עלה 100 ש"ח. עד עכשיו הוא היה בשבילי   הכי טוב כי הוא באמת עבד אבל היה לו חסרון משמעותי.. אם הייתי שוכחת למרוח כל יום שכבה חדשה - הציפורניים היו נשברות עוד יותר מהר.ולמי באמת יש כוח וזמן למרוח כל יום שכבה חדשה של מחזק???


לפני חודשיים נכנסתי לחנות בסנטר והמוכרת המליצה לי על מחזק NAIL GARDS. היא טענה שהוא טיפה יקר  ( 55 ש"ח) אבל עושה ניסים.
אני כבר שנים לא באמת האמנתי בניסים של מחזקי ציפורניים וכשקניתי את NAIL GARD הייתי בטוחה  סתם בזבזתי כסף.


והנה התוצאה!!!

אני שמה אותו כבסיס ללקים רגילים או בנפרד כלק שקוף.
הסוד  הוא  תמיד לשים לק רגיל על מחזק ולא על ציפורן .
לא יודעת באמת איך הוא עובד אבל בחיייייים לא היו לי ציפורניים כל כך ארוכות!!!!!!!


ממליצה בחום!!!!!









תוויות

קניות שלי (14) אופנה (11) איפור (9) טיפוח (8) ביקורות קוסמטיקה (6) אופנה 2010 (4) אביב 2010 (3) אופנת קיץ 2010 (3) שפתון אדום (3) 2010 (2) POLYVORE (2) iherb (2) nail look (2) איפור מינרלי (2) דוגמאות איפור מקטי (2) המלצות איפור (2) לקים (2) מוצרי שיער (2) מחליק שיער (2) מייבש לק (2) סט בגדים (2) עיגולים שחורים (2) עיניים עייפות (2) ציפורניים (2) קונסילר (2) שיער (2) EMO (1) Mary's soap (1) Max factor (1) Michel Mercier (1) PURITY (1) Sally Hansen (1) The Body shop (1) Urban decay (1) WELEDA (1) ZINC OXID (1) mineral make up (1) nail polish (1) signature minerals (1) אבטר (1) אבקת אורז (1) אופנה 2011 (1) איפור אבטר (1) איפור מקצועי (1) אמו (1) בגדי ים (1) בגדי ים 2010 (1) בגדים מיוחדים (1) ברק לשיערתרסיס סיליקון (1) דוגמיות חינם (1) דירוג קטלוגים (1) המלצות (1) ולאדה (1) ורוד (1) טיפוח ויופי (1) טיפוח ישראלי (1) טיפוח פיוריטיתאיך פיוריטי (1) טלק (1) יופי (1) יופי ישראלי (1) לוראל (1) לנקום (1) לק DEL SOL (1) לק OPI (1) לק ירוק (1) לק מחליף צבע (1) לק של JADE (1) מאק (1) מברשת מייק אפ (1) מוצרי LIFE (1) מוצרי טיפוח (1) מוצרי טיפוח טבעים (1) מוצרי פיוריטי (1) מייק אפ (1) מייק אפ אבקה (1) מכללה לקוסמטיקה רפואית (1) מסקרה (1) נעליים 2010 (1) נעלים (1) סבתא ג'מילה (1) סופרפארם (1) סט איפור (1) סטים (1) סיליקון (1) סמאשבוקס (1) עיגולים מתחת לעין (1) עיניים (1) פיוריטי (1) פלטת איפור (1) פריימר (1) צבעים באופנה (1) צלליות (1) קוסמטיקה טבעית (1) קטלוג של YOOP (1) קטלוג של ZIP (1) קטלוג של אפריל (1) קטלוגים (1) קיץ 2010 (1) קלרינס (1) קרם גוף (1) רבלון (1) רשת אפריל (1) שילוב של לקים (1) שיסיידו (1) שיעורי איפור (1) שיער כמו בפרסומת (1) שמן ארגן מרוקאי (1) שער צבוע (1) שפתיים (1)