יום שלישי, 18 במאי 2010

PURITY

אנחנו נסייניות מושבעות של כל דבר שקשור לקוסמטיקה, והוזמנו להתרשם ממוצרי "Purity"– מותג הבית של המכללה לקוסמטיקה רפואית.







את פנינו קיבלו רבקה וחיה המקסימות.רבקה - מנהלת המכללה וחיה-מורה במכללה ומדריכה של המותג ,שביצעה בהמשך את הטיפול פנים ה-מ-ד-ה-י-ם עם מוצרי החברה.




טיפה על המותג :


מותג "Purity" פותח על מנת לענות לצרכים של לקוחות, אשר פונים לקוסמטיקאיות בבקשה לקבל מענה למצבים שונים של העור- אקנה, סבוריאה, פיגמנטציה הזדקנות ונזקי שמש. לדברי החברה, המוצרים מכילים מיצויי צמחים ושמנים טהורים בלבד.
כמובן שהיה לי חשוב להציץ לרשימת המרכיבים- כהרגלי- וגיליתי כי לצורך שימור משתמשים בנגזרות של נוגדי חימצון טבעיים, ולא בפארבנים ותוצרי לוואי של פורמאלדהידים.


הטיפול :

העור שלי: שמן,מיובש בחלק מהפנים,עם נקבוביות פעורות ונוטה לקומדונים. כבר מזמן התחנן לטיפול טוב ויסודי, וכשהגענו להתנסות, בהחלט לא ציפיתי לקבל אחד כזה.
חיה התחילה מניקוי של עור הפנים שלי והמשיכה עם פילינג תלת-אקטיבי.כמו שמשתמע משמו, הוא בעל פעולה משולשת-ליטוש,המסת תאים מתים והבהרה.

להשלמה של הפעולה נכנס הנשק ה"כבד"- פילינג אלפא+בטא עם חומצות.תמיד פחדתי מזה,והסתבר שזה דבר מדהים (בריכוז נכון ובידיים נכונות, כמובן).אחרי עקצוץ קל של דקות ספורות, נתגלה העור שהיה קבור תחת עול כבד של "זיהום סביבתי"
כאן, למען האמת, היתי בטוחה ש"עובר הגבול", אבל חיכו לי עוד הפתעות.




ג'ל התפחה - לרגע הרגשתי שאני שמר, אבל התפחה הזו נועדה בעצם להרחיב נקבוביות ע"י חימום כדי לאפשר ללכולך הקשה יותר להתנקז ביתר קלות.








כעת אפשר היה לנוח עם ניילון על הפרצוף ולהנות מעיסוי עם שמן רימונים. מי לא אוהב עיסויים ועוד בריח הכי משכר??


לאחר מכן, חיה הניחה עוד מס' גאדג'טים קוסמטיים על העור שלי: סרום אנטי-אייג'ינג רימונים וסרום בקרת שומן.שני הסרומים הנ"ל עוררו אצלי סקרנות ורצון לפנות להם מקום במגירת הטיפוח שלי- כי אני כבר לא בת 16 וצריך משהו עם תוספת "אנטי אייג'ינג", אבל העור שלי עדיין לא מודע לזה ומבריק כמו אצל אחת כזו.




ועכשיו קטע למזוכיסטים!!

אני לא יודעת למה, אבל אני מתה על המכשיר המוזר הזה.בשפה המקצועית קוראים לו d’ Arsonval (ע"ש מי שהמציא אותו, כמובן) והוא פועל לחיטוי העור ע"י הפעלת תדר מסוים.אז לא הלחימו לי את העור כמו שזה נראה, אל דאגה!













לסיכום :

לאחר הטפיול, היה לי קילוף קל של העור- כמו שחיה הזהירה אותי- ואני בהחלט אגיע לטיפול בעוד חודש- הבטחתי לעצמי לא לזניח!
כמו שכבר הזכרתי באחת הכתבות שלי, הדבר הראשון שחשוב לי במוצר קוסמטיקה- זה התכולה. מהבחינה הזו, מוצרי החברה שהתניסיתי בהם (פחות או יותר, כי לא הכל ניתן לחוות בטיפול, אלא בשימוש ממושך) ענו לציפיותיי. מאידך, גם ממוצר מקצועי אני מצפה לעיצוב כלשהו- נקי, מוקפד ובסיסי ככל שיהיה, אך עיצוב. ב-Purity התרשמנו לטובה מקופסאות בצבע שחור יוקרתי, אך התאכזבנו ממדבקות סתמיות על הבקבוקים ושפורפרות.


נ.ב."למזכרת",אני ודינה קיבלנו דמי-מייק אפ עם מקדם הגנה 50 מרבקה. יש לציין כי עליו לא רשום, לאילו סוגי עור הוא מתאים. הקרם מכיל המון מרכיבים טבעיים,אך,בין היתר,גם שמן צמחי (קנולה), אשר לא הטיב עם עורי השמן.
דינה, לעומת זאת, חוותה אותו בצורה אחרת לגמרי ,מכוון שהיא בעלת עור רגיל עד יבש.הוא היה נראה מעולה על העור שלה (נראה כמו מייק אפ עם גוון עדין).כמו כן היא הרגישה שהוא בהחלט יכול להחליף את קרם ההגנה שלה ואפילו נותן לחות מעולה!



תוויות

קניות שלי (14) אופנה (11) איפור (9) טיפוח (8) ביקורות קוסמטיקה (6) אופנה 2010 (4) אביב 2010 (3) אופנת קיץ 2010 (3) שפתון אדום (3) 2010 (2) POLYVORE (2) iherb (2) nail look (2) איפור מינרלי (2) דוגמאות איפור מקטי (2) המלצות איפור (2) לקים (2) מוצרי שיער (2) מחליק שיער (2) מייבש לק (2) סט בגדים (2) עיגולים שחורים (2) עיניים עייפות (2) ציפורניים (2) קונסילר (2) שיער (2) EMO (1) Mary's soap (1) Max factor (1) Michel Mercier (1) PURITY (1) Sally Hansen (1) The Body shop (1) Urban decay (1) WELEDA (1) ZINC OXID (1) mineral make up (1) nail polish (1) signature minerals (1) אבטר (1) אבקת אורז (1) אופנה 2011 (1) איפור אבטר (1) איפור מקצועי (1) אמו (1) בגדי ים (1) בגדי ים 2010 (1) בגדים מיוחדים (1) ברק לשיערתרסיס סיליקון (1) דוגמיות חינם (1) דירוג קטלוגים (1) המלצות (1) ולאדה (1) ורוד (1) טיפוח ויופי (1) טיפוח ישראלי (1) טיפוח פיוריטיתאיך פיוריטי (1) טלק (1) יופי (1) יופי ישראלי (1) לוראל (1) לנקום (1) לק DEL SOL (1) לק OPI (1) לק ירוק (1) לק מחליף צבע (1) לק של JADE (1) מאק (1) מברשת מייק אפ (1) מוצרי LIFE (1) מוצרי טיפוח (1) מוצרי טיפוח טבעים (1) מוצרי פיוריטי (1) מייק אפ (1) מייק אפ אבקה (1) מכללה לקוסמטיקה רפואית (1) מסקרה (1) נעליים 2010 (1) נעלים (1) סבתא ג'מילה (1) סופרפארם (1) סט איפור (1) סטים (1) סיליקון (1) סמאשבוקס (1) עיגולים מתחת לעין (1) עיניים (1) פיוריטי (1) פלטת איפור (1) פריימר (1) צבעים באופנה (1) צלליות (1) קוסמטיקה טבעית (1) קטלוג של YOOP (1) קטלוג של ZIP (1) קטלוג של אפריל (1) קטלוגים (1) קיץ 2010 (1) קלרינס (1) קרם גוף (1) רבלון (1) רשת אפריל (1) שילוב של לקים (1) שיסיידו (1) שיעורי איפור (1) שיער כמו בפרסומת (1) שמן ארגן מרוקאי (1) שער צבוע (1) שפתיים (1)